Sunday, July 3, 2011

Nasi Minyak di Kajang

(ini entry yg saya buat 2mgu lepas,disebabkan xdpt nk publish pic setelah dicuba,sy hold dl..)

Salam Peeps!!

Weekend yg lepas, saya pergi kenduri ofismate di Kajang. Radhi kerja so saya pergi dengan ofismate yang lain. 

Pergi dengan kereta Kak Iqa sebab suami kak Iqa pun turut serta. Saya dan Adila (ofismate) bersama baby boy Adila, Harriz jadi penumpang kat belakang..hiihih

Owh ni kenduri ofismate dengan ofismate..hehehe.. Pengantin lelaki-Hafiz & Pengantin Perempuan-Amy kerja dalam bangunan yang sama,dan department yang sama..hhhihh..Dulu sebelum saya kahwin, saya & Amy 1 shift.,so selalunya lepas habis shift kerja malam = on our rest day,lepas habis kerja pukul 8pagi tu kami akan terus join gang-gang lelaki main badminton (diorg court lain,kami court lain)..agak-agak dah penat dan berpeluh tu, rehat jap,yang perempuan ni pergi terjun kolam renang pulak..hihhh..syok waktu tu..sekarang gang-gang terjun kolam semua dah kahwin,tinggal sorang je lagi berstatus bujang.. =D

Okeh berbalik cerita nasi minyak..lauk sangat sedap tau..owh ekceli bukan nasi minyak, nasi beriani rasa saya...lauk2 memang best la.ada ayam golek..masak daging tu pun best..rasa saya orang rewang kawasan taman rumah hafiz yang masak,sebab diorg semua pakai t-shirt oren yang tertulis 'Rewang Crew' di belakang baju...

Okeh malas nak bebel panjang sangat, let pics tell da story :p

 ini pengantin di meja makan beradab...

 ini da crew photographers....geng opis saya juga...hihhi...

 Kek pengantin...

 ini sis Iqa with her lovely son-Little Ajeeq

 ni Adila dengan anak bujangnye- Harriz Rizqi

last but not least...Us wift da pengantin...

Semoga berbahagia dan berkekalan hingga hujung nyawa buat Amy n Hafiz..

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...