Saturday, August 11, 2012

Dari mana saya beli pemanggang ajaib...

Assalamualaikum...

Disebabkan ada yang bertanya (acik nana & acik eida ler tuuu..hehe) dari mana saya beli pemanggang ajaib tu, so saya share dalam entry ni. =)

Saya dgn ofismate tu survey banyak kedai online yang jual pemanggang ajaib ni. Ada yang jual lebih tinggi dari harga pasaran. Ada yang jual sama harga tetapi kena COD. Saya bab COD ni agak malas kalau dengan lelaki.heh! :p

Nak dijadikan cerita, jumaat 2minggu lepas waktu para lelaki pergi solat jumaat, saya godek-godek fb saya. Lepas tu saya nampak kedai ni jual pemanggang ni dengan harga pasaran dan free postage. So saya terus cerita kat ofismate saya tu, saya pun start berinbox message dgn tokey kedai.

Saya tanya berapa hari sampai, dia kata sehari sbb dia pakai Citylink Eskpress. Bukan pakai kurier biasa. So terus kami setuju untuk beli dan saya nego-nego sikit dengan tokey kedai. Alhamdulillah tokey kedai kasi diskaun, even tak banyak tapi okla. ^__^

Lepas nego saya dan setuju dengan harga yang diberi, saya pun bayar herga tersebut dengan maybank2u, dan kasi details pengeposan.
On the spot jugak tokey kedai kasi tracking number. heee~~

Sabtu tu cuti wiken dan isnin cuti Nuzul Quran di Selangor. 
Hari selasa baru saya dapat pemanggang ajaib tu. 
Alhamdulillah selamat sampai dan selamat digunakan dah pun..hehe

Ini dia kedai online tempat dimana saya beli pemanggang ajaib tu.

(ini link fb)

^___^

daa~~

13 comments:

  1. betul! hubby ida nak beli...... senang!!! =)


    Acik nana jom kita beli together2.. leh dapat diskaun!! =)

    ReplyDelete
  2. wah, leh panggang2.. leh bbq kat rumah.. hihihi.. terbaik....

    ReplyDelete
  3. hye leeyana saya umie dari KEDAI DINDA..tq ye..sebab link kan fb akak kt blog yana ni..tq sgt2..macih..:)

    ReplyDelete
  4. Dear..
    Boleh juga order pemanggang api Are Ikan di sini www.kedaibuzzstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nak jgkkkk.....bp harga???

    ReplyDelete
  6. Saya beli Happy call Jumbo Grill melalui qoo10.my free shipping dari Korea RM150.00 termasuk seal + free gift. Last week order lg happy call silicon tool/spoon/spatula/brush/ dengan harga RM 12.40 free shipping from Korea. Happy call Ceramic pot, free shipping tengah offer from RM 221.20. Berbaloi jugak beli melalui online

    ReplyDelete
  7. Mak sy dah merengek nak benda ni... Haha...

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...