Wednesday, August 8, 2012

Hilangkan mengantuk!! =)

Assalamualaikum..

Semalam buka google, nampak ini

V
v

Mula-mula saya start lawan ngan member sebelah meja saya.haha..
Lepas tu berjangkit ke ofismate lain. Habis kecoh satu kawasan tengah ofis saya ni..hehe
Bila ramai yang main, bunyi keyboard dah macam buat pop-corn.haha..
Saje hilangkan mengantuk.

NI rekod terbaik saya dapat buat sepanjang buat 'pop-corn' semalam..haha

Letih woo jari nak menekan keyboard tu..ngeh ngeh :p
Geng ofis saya ade yang cipta rekod sampai 10 saat aje pun..hhuh..
Tak cramp ke jari korang weh? huhu

Hari ni pulak ada game baru..
v
v
v
hehe..seronok gak..korang try la..
bukak aje google mesti da nampak..hehe..
Jangan kusyuk sangat main tu, mengamuk bos korang nanti.
Nak hilangkan ngantuk, release stress bleh la..hehe

Selamat mencoba!

^___^

daa~~

3 comments:

  1. semalam zana pun lawan dengan adiey.. tp paling cepat pun, zana dpt 14.3.. hahahaha.. adiey 14.4.. hari ni nak lawan lagilah.. hihihi.. seronok!

    ReplyDelete
  2. Ni main ape ni?? Apesal ida taktahu?? huhuhu.. Tapi takleh nak main.. banyak kerja pulakkkkkkkkkk.. =p

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...