Tuesday, September 2, 2014

Matta Fair - Grand Lexis Port Dickson


Assalamualaikum...

This weekend ada Matta Fair kat PWTC. Korang tak pergi ke? Aku mungkin tak KOT..haha.. this weekend mungkin mak n pak mertua aku ada kat rumah kitorang lagi. Lagipun Sabtu aku kena ke OUM, ambil modul untuk next sem. Radhi pun ada kelas sabtu and ahad tu. 

Last 2years aku pernah pergi dah dengan kakak aku ke Matta Fair tu. Pada aku memang berbaloilah.

Sebenarnya aku nak promote (tak dibayar tau..hihi) hat Grand Lexis PD tu (tengok brochure bawah nun) memang berbaloi gila...Alhamdulillah aku dah pergi bulan 4 haritu yang Grand Lexis -Sky Pool Villa. Tapi aku bukan pergi dengan Radhi. Aku pergi dengan sisters-sisters yang tersayang - Yannie, Nana, Teeta and Zana..

Aku memang tak buat review. kalau korang nak baca review boleh terjah blog Zana  blog  Teeta , diorang dah cover semua cerita bercuti kat sana. Best gila.. Bagi aku pergi ramai-ramai best. Kalau aku pergi dengan Radhi je mati kutu kot even ade swimming pool dalam bilik bila-bila boleh terjun pun. Sebab mungkin aku dengan Radhi bukan spesis romantik- romantis kot..haha

Harga macam tu memang berbaloi gila...tak tipu...               



p/s: minggu ni rumah penuh dengan in laws.. hehe

^__^
daa~~

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...