Thursday, September 11, 2014

20 Random Facts About Me

Assalamualaikum...

Aku terbaca banyak blogger buat 20 facts ni..Macam senang nak kenal owner blog terus baca entry facts pasal diri owner tu. Kira macam summary la nak kenal blogger tu kan. Yela kalau blogger yang dah 5-6 tahun punye cerita tu, letih nak go thru satu-satu entry. So pada aku 20facts pasal diri aku ni kiranya macam summary pasal aku la..hehe

Let's go thru...

1. Aku anak bongsu dari 2 beradik yang mana jarak umur kami 3 beradik agak jauh. So masa kecik-kecik kami tak berapa rapat sebab masa aku lahir, kakak aku yang sulung dah nak masuk sekolah menengah, abang aku pulak dah nak masuk sekolah rendah. So alam kami dah berbeza..haha

2. Aku sempat bermanja dengan Papa hanya selama 18tahun, Papa pergi menghadap penciptanya di saat-saat aku perlukan sokongan untuk melangkah ke alam pengajian tinggi. ='(

3. Love Cat ... meowwww..

4. Suka nasyid. aku start suka nasyid sejak form 1 masa d sekolah rancangan khas agama.. huhu.. Start pada tu, aku gila dengan kumpulan Saujana, Inteam, UNIC. Masa form 4 , kat sekolah teknik dalam locker aku sebesar pintu dalam locker tu ada gambar Shahril & Syam- Inteam... kekekke

5. SUKA PURPLE , TAK SUKA PINK...hehe

6. Aku anak bongsu while Radhi anak sulung, My mom anak bongsu while Arwah Papa anak sulung, My MIL anak bongsu while My FIL anak sulung.... hehe... kebetulan!!!

7. Dulu aku kurus...tak caya? nahhhhh.
     haha.. caye tak? Masa ni aku darjah 6.. Aku rasa aku start menembamkan diri lepas SPM, bila dah stop semua sukan yang aku ceburi..kkeke.. Lepas masuk study, aku aktif balik sukan.. ketembaman tu kurang balik sikit, bila masuk kerja duduk je dalam opis ngadap PC...ketembaman tu bertambah dan semakin bertambah setelah berkahwin...kuikuikui..


8. Jenis cepat tacing, tapi bukan pendendam.

9. Bila terlalu marah, aku menangis. Then marah hilang lepas nangis.

10. Pernah berangan nak cari suami orang kampung berasal dari Johor . Reason nak orang kampung, sebab nak merasa balik kampung dan beraya jauh-jauh :p Pernah je bercinta dengan orang Johor, tapi tak kesampaian, bertahan sebulan je sebab tak boleh blah bercinta 1 kelas...haha

11. Dalam sebulan tak migrain memang tak sah..

12. Suka nyanyi. Kalau dalam kereta sorang-sorang, lagi parah...haha

13. Pernah terfikir nak bawak diri jauh-jauh ke tempat tak de orang kenal aku sebab merajuk dengan mak suatu masa dahulu..muahhaha.. my bad!

14. Tak suka orang yang meleweh-leweh, makan lembap. Mak kata kalau makan lambat, buat kerja pun lambat!..

15. I LOVE COOKING & TRY NEW RECIPES...hehe

16. Mak aku tukang jahit, makcik-makcik aku almost sume tukang jahit tapi aku dengan kakak buta mesin jahit...huhuh.. my bad no 2!!!!

17. Dari darjah 1 sampai tingkatan 5, rumah sukan aku adalah KUNING walau bertukar sekolah menengah 3kali (termasuk teknik)

18. Bila tak kenal aku memang pendiam, bila dah kenal aku kepoh tau!!! hihi

19. Tak suka fakta , suka nombor....means.. LOVE Maths HATE Admins & History..keke..

20. Suka sangat makan pisang. Semua jenis kuih yang terjadi dari pisang, aku suka.. ( itulah yang tembam ni kot, pisang buah paling tinggi gula!) huhu...

Tu je la kot yang aku boleh summarize.

daa~~
^__^

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...