Saturday, September 27, 2014

Sutra Manjakani Feminine Wash

Assalamualaikum....

Aku nak share barang baik ni.. hehe..So far aku guna alhamdulillah aku puas hati..Ni pasal penjagaan wanita, aku memang aku memang tak pakai sabun biasa cuci bahagian itu, sebab sabun biasa berasid sebenarnya. Ok malas nk elaborate panjang-panjang pasal tu, korang sendiri mesti tau kan...hehe

Ni dia pencuci yang aku guna..


Harganya RM25/200ml..Memang sangat-sangat berbaloi sebab guna sikit je, liquid ni pekat. Lepas picit je atas tapak tangan, renjis sikit air gosok-gosok dengan tapak tangan, terus banyak buih. Bau pun sedap tau, bau strawberry!!

Produk ni keluaran Sutra Wellness yang ada berdaftar SSM dan ada kelulusan KKM.


Sebenarnya banyak lagi produk keluaran Sutra Wellness ni, antaranya multipurpose aromatherapy spray macam yang kat bawah ni.


Aku ada beli jugak multipurpose spray ni, ofkos aku beli bau sweet lavender...hehe..actually bau pandan pon sedap, kawan aku beli pandan buat sembur dalam kereta. best jugak!! Untuk multipurpose spray tu harganya RM20/200ml. Aku beli multipurpose spray tu dari office mate aku punya kawan by postage. Cumanya yang Feminine wash tu aku beli dgn kawan office mate aku masa kat HalFest di Mines tempohari, diorang ada bukak booth kat sana, kebetulan feminine wash aku masa tu dah nak habis siap tonggeng-tonggeng botol dah..hehe.. so aku beli jela, memang aku rasa berbaloi sangat sebab rasenye dekat sebulan dah aku guna, tapi macam tak bergerak je isipadunye.

So ok kalau korang nak beli boleh visit ig : mylemari83 . Ni instagram kawan office mate aku tu, laili namanya. Ni bukan iklan berbayar ye, aku saje nak share ;)

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...