Monday, August 29, 2011

Pre-Order VCO

* amaran keras- ini adalah sticky entry,untuk new post sila rajinkan jari scroll ke bawah.. TQ ^_^

Salam peeps

Disebabkan ada yang bertanya and email kat saya pasal nak order VCO ni. So saya decide hari ni nak keluarkan entry Pre-order....

Buat pengetahuan, Pos laju dah pun memberhentikan penghantaran barang-barang yang dipos selepas 22 Ogos 2011. Barang yang dipos selepas tarikh itu hanya akan dihantar selepas Hari Raya Aidilfitri. 

Kepada sesiapa yang berhajat mendapatkan VCO softgel/liquid ataupun collagen keluaran Catalyst seperti dalam gambar dibawah, bolehlah tinggalkan order dibahagian komen atau email terus kepada saya. Penghantaran pertama selepas raya saya akan buat pada 6 September 2011

                                             60softgel VCO          Liquid VCO           Collagen 15sachets
                                               RM 39.90                 RM 39.90                     RM 59.90


* Harga tidak termasuk kos pos..
COD boleh juga di kawasan Cyberjaya, Equine Park & Putrajaya

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh email pada saya : 
leeyanaradhi@gmail.com

InsyaAllah saya akan balas secepat mungkin  =)

Salam lebaran ^_^

1 comment:

  1. enna still x faham, benda ni sebenarnya untuk apa yea? sorry la, enna ni mmg noob sket :P

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...