Friday, August 15, 2014

Congrats brother in law.. hi new biras.. =)

Assalamualaikum..

Alhamdulillah Jumaat lepas 8 Ogos 2014, adik ipar aku - Farid selamat menjadi suami orang. Wife dia orang Kelantan juga, setakat ni aku la satu-satunya menantu ma & abah orang luar... weeee ;)

Majlis nikah dan Majlis kahwin di sebelah Anis aku & Radhi tak dapat attend disebabkan Radhi dah start kelas lepas cuti raya haritu. InsyaAllah masa entry ni terpublish aku & Radhi dalam perjalanan pulang ke Kelantan untuk meraikan Majlis kesyukuran sambut menantu pada hari Sabtu - esok.

Minggu depan aku kongsi gambar majlis sebelah Anis dan majlis sambut menantu nanti yea. Ni aku jamu sekeping gambar nikah diorang.. hehe..


Muka Anis tak nampak pulak..hehe.. nantilah aku minta gambar yang nampak muka dia..

# semalam MIL aku call, bagi tugas kat aku suruh masak lauk pengantin- siakap 3 rasa... aiyooooo...serammm..dah lama tak masak 3rasa..ni mesti abah yg suruh ni.. alahai abahhhh menantu sulung ni nak melaram baju comey la esok....hahaha.. :)

~doakan perjalanan pergi dan balik kami lancar dan selamat.. ameen~

^_^
daa~~


No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...