Wednesday, November 26, 2014

Studio Aerobik Wanita di Equine Park

Assalamualaikum...

Ada 2-3 orang dah whatsapp aku tanya pasal tempat aerobik... huhu..dulu ade sorang tu, tanya aku tempat aerobik yang aku pergi tu. Masa tu tempat lama yang aku pergi dulu, yang ada aku bagitahu dalam entry aerobik dulu-dulu tu dah TUTUP tau..(malas nak cari link entry dulu)... aku da delete conversation and tak save number so tak dapat nak bagitahu dia tempat aku baru pergi ni..sorry ye..

Lama jugakla aku stop aerobik, aku ada cari tempat aerobik baru, tapi almost yang aku jumpa semuanya berpakej dan nk murah kena jadi members. Aku ni susah nak commit dengan masa kalau aerobik malam, or weekend sebab aku setiap minggu kena OT at least sehari, weekend kelas.. So akalau aku tak datang sebanyak mana kelas yang aku kena bayar tu macam rugi je. Nak bayar walk-in sejam RM20 macam mahal la pulak. Ade je aku dah jumpa lama walk-in zumba ke step board ke, hi lo body toning ke, sekali datang RM20/sejam.

Pastu aku try cari-cari lagi and tanya geng aerobik dulu, ade sorang instructor tu dia bagitahu mana tempat dia ajar lagi, memang dekat dengan umah aku dan paling penting studio tu tak ada buat membership or pakej. Ko nak datang, ko datang je. Ko taknak datang takdehal. Walk-in RM 15/sejam, kdg2 lebh sejam gak..


Ni Facebook Studio tu.. Admin akan update kalau ade kelas setiap Isnin or Jumaat pagi, sebab kelas pada hari Isnin dan Jumaat malam... Biasanya Isnin - Step board, Hi-lo dan Body Toning, Jumaat pulak Zumba. Sape nak gedik-gedik joget, so harinya adalah Jumaat malam...hehe.. Kalau nak peluh berjejes lencun bagai, hari isnin malam. Zumba tu basah berpeluh gak, cumanya bagi aku fun-fun la, seronok bergedik-gedik..haha

Pape nak tanya boleh direct Call/Whatsapp Kak Rozi : 012-2355891

Kalau datang studio, cam muka aku tegur-tegur la tau.. C yaa!

^__^
daa~~

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...