Wednesday, November 7, 2012

Blog & BE bulan September

Assalamualaikum..


Minggu lepas sekali je saya tengok BE ni. Masa tu terkejut sebab BE bulan September still ade lagi.
macam tak percaya aje. Lama betul dia menari-nari kat blog saya. Then boleh pulak terfikir betul ke tak ni, dah lama sangat tak habis-habis lagi. Bila ada masa masuk page nuffnang ni, saya suka tengok keywords je, nak tau dari keyword mana orang google boleh masuk blog saya. Kadang-kadang ada keyword yang boleh buat saya tersenyum dan tersengih..hehe..hari tu saya jumpa keyword "abang TUDM"..hehe.. lupe nak print screen..hehe

Pagi tadi tergerak hati nak tengok BE pulak. Sekali tengok 2 BE bulan September tu dah dikreditkan. Lepas tu digantikan pulak dengan BE baru, Colgate Palmolive Slim. Bulan Oktober hanya ada 1 BE yang masih menari-mari. BE di blog sayay memang jarang kekal lama-lama sampai sebulan, paling kuat pun 3minggu camtu. itu pun sangat-sangat jarang. Tapi bila BE September tu buat port yang lama di blog saya, of course saya super excited. Benda Baru!!! hehe

Tujuan saya berblog bukanlah untuk duit mahupun mencari follower yang ramai. Saya berblog saje-saje sebab seronok tengok orang lain berblog, meluahkan apa saja yang ada dihati & fikiran. Saya start berblog since 2008 sebenarnya. First entry saya di blog lama, masa tu saya kerja shift malam. Tak tahu nak buat apa, sebab kerja da settle, so saya register blog saya..hehe itu cerita blog lama yang da pudar. Tapi blog tu still ada, maybe ade segelitir blogger yang tahu link blog lama saya dulu. Dalam blog lama tu ade segala cerita preparation kahwin saya. =)
Setakat ni saya ada 2 blog yang masih aktif. Satu blog lagi blog TTC saya. Tapi saya tak annouce kat mana-mana atau siapa-siapa. Mungkin yang tahu hanyalah Geng TTC Corner saya. =) Di situ segala cerita treatment dan usaha TTC saya lahirkan untuk perkongsian dengan rakan-rakan senasib yang dipilih Allah untuk ujian itu. ^_^

Owh rupenya dah lama saya boleh cash outkan duit nuffnang ni. Eh tapi sayangla. Nak biar lama-lama la sikit. Sebab tak pernah terfikir nak buat apa lagi. Tunggu la, fikir dulu nak buat apa. Nak buat bayar yuran belajo boley? haha..

#yeayyyy minggu depan cuti seminggu balik klate!!!..hip hip hurraayyy..rusakdietku! :p

^_____^

daa~~

6 comments:

  1. wah, banyak BE dia.. suka2!!!! mesti syg nak cash out kan?? zana pun selalu rasa sayang nak cash out.. tp bila xde BE, trs cash out.. insyaAllah ada BE baru yg kita akan dpt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah sayang nak cash out zana..hehe..tunggula..Biar lama-lama sket..kot kot jadi 'bukit'..hehe

      Delete
  2. Ida dah lame tak dapat BE. ngajuk ah! HAHAHA.. Nak cash out lah ape yg ada.. hihihihihi.. Bak kata zanan tu, mana tau lepas cash out dapat BE keee... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke ida..tapi ida rajin update xpe..Yana da kena bt timetable nak log in blog. kena spend time more pd buku..owhh sadis...BW pon da kurang apetah lg nk mengkomen n bls komen..sob sob

      Delete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...