Monday, July 15, 2013

Assignment oh assignment!!!

Assalamualaikum....

Dari study zaman sijil dulu, kalau dapat assignment due datenya seminggu, lagi 2haari nak hantar barula aku terhegeh-hegeh nak buat. Pernah aku try buat awal-awal, tapi tak de feel la..kekeke

Memang! Aku bukan jenis yang study smart! Sekolah je SMART dulu...hehe...Kalau aku study awal-awal rasa macam tak best, ada je benda aku lupa.Main-main pun banyak..kekeke

Zaman buat diploma dulu lagi syiokk kalau study time minggu-minggu exam ni, memang jenis siang tu membuta dulu, malamnya aku dengan geng rapat aku berjaga kadang-kadang sampai subuh, baru tido. Kalau esoknya ada paper, paling lewat pukul 4pagi kitorang akan tidur dah. Then bangun subuh, siap-siap nak exam..Balik exam terus membuta semula. hehe
Masa diploma, subjek teknikal dan math yang banyak sebab aku buat elektronik. So assignment siap boleh tiru-tiru sebab kalau math tu ofkos la same je jalannya untuk dapat jawapan. Tapi kalau bab subjek membaca ni, adehhhhhh lambat sikit aku nak sudahkan..Macam tepu otak aku nak memikir ayat.

Penyakit buat assignment last minit ni, aku bawa sampai ke time degree skrg ni..haha..sekarang dah masuk sem 3, masa awal sem 3 dulu.aku pernah berazam nak start assignment awal, tapiiiiii hancussss!!! Takde idea la aku, feel tu takde. Ade la aku susun 2-3 baris ayat. Then aku peram je. Tapi 2minggu lepas aku bukan jugak, cari idea, kumpul idea dari internet. Aku memang tak suka buat assignment esei ni. Letih nak memikir and mostly subjek sekarang ni semua esei. Gila hokeh minima 2500words. huh! =_='

Sem ni, ada subjek data analysis, dan aku sangat suka subjek ni. seronok! plus lecturer tu pun best! At last otak aku boleh jugak terima IT dan keluar dari mindset aku yang da berselirat dengan litar-litar elektronik..hehe

Selama tengah buat degree ni, memang aku tak ada la submit assignment awal gila.. Paling-paling awal pun, 2hari sebelum due date..hehe..
Aku akan belek hari dan baca balik selagi aku tak puas hati, aku akan tengok. Rasa macam ade je yang tak best..haha.. Ni due date assingment adala hari rabu ni, dan alhamdulillah selamat dah semua assingment aku submit. Yeay!

Sekarang struggle untuk final pulak. Final kali ni tak best sebab a week after raya da start exam dan paper aku adalah 2weeks after raya on Radhi's birthday! wuwuwu
Aku harap aku dapat score subject data, sebab aku enjoy sangat dengan subjek tu..hehe..Aamiin...

















^__^

daa~~

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...