Friday, August 30, 2013

Pasal Pejabat dan Kerja

Assalamualaikum....

Yeay Alhamdulillah.. habis dah exam aku semester ni dan juga berakhirnya tahun pertama aku buat degree. Syukur, semuanya dipermudahkan.

Pernah tak korang rasa bosan dengan kerja korang, bosan dengan persekitaran kerja korang dan rasa bengang dengan orang yg korang bekerjasama? Hmm tu la yang aku rasa. dan itu jugakla sebab terbesar aku sambung study. Kerja aku melayan customer, walau bukan layan face to face, tapi layan dengan phone call dan e-mail. Bukan aku tak bersyukur duduk dalam sebuah syarikat yang besar, tapiiiii orang kata ofis ni cam rumah kedua kan, so untuk jadi rumah kedua kita kenalah suka dan sayang dengan rumah kita. Yang buat aku masih kuat di sini, adalah kawan-kawan.

Banyak benda lagi aku nak belajar dalam network ni. Dan aku rasa ini bukan hati aku untuk duduk di sini melayan customer sampai aku pencen. Jalan untuk keluar,a ku pilih untuk study. Dan semoga usaha aku untuk keluar dari department ni lepas dapat degree termakbul!!!

Sekian bebelan aku petang ni..

Selamat Hari Merdeka!

^__^
daa~~


2 comments:

  1. bosan dgn kerja? bengang dgn org yg sama kerja? tiap2 hari sy rasa. hahahaha

    hi leeyana! selamat hari raya, maaf zahir batin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. ada jugak orang macam saya kan..hehe..bukan stakat isnin yg blues..hari2 hari kerja pon BLUES!!!..warghhhh

      hi SK..long time no see..hehe
      selamaa hari raya, maaf zahir batin =)

      Delete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...