Saturday, November 30, 2013

Start aerobik semula - Dynamic Aerobic Studio, Equine Park

Assalamualaikum..

Dulu aku pernah cerita yang aku join aerobik kan? pastu dalam 2bulan je kot aku join. Lepas stop aerobik memang tak de langsung aktiviti mengeluarkan peluh.

And now kesedaran untuk menurunkan berat makin membuak-buak dalam diri, so aku mintak izin Radhi untuk start semula aerobik. Alhamdulillah dia ok je. Aku pun terus la call  Kak Pozi, owner dan juga instructor aerobic tu. Sekarang jadual kelas dah lain. Dan rasanya lebih appropriate kot.
Kelas 2hari seminggu- Isnin and Rabu pukul 8.30malam - 9.30malam. So untuk yang bekerja tu, okla sempat memasak dulu untuk ahli-ahli rumah. Yang bujang kire perut sendiri je kan..

Yang paling best waktu aerobik sekarang ni adalah, sebelum aku gerak pergi kelas..memang aku just minum ESP je or not aku makan roti sekeping dua. Kalau untuk dinner Radhi time tu aku masak mee/kuey tiow goreng, aku jamahlah sikit. Dalam 8.15mlm aku gerak ke studio dengan berbekal seliter air. Amazingly in an hour, aku habis air seliter tu siap tak cukup lagi. Of course hari aerobik, aku akan habis 4liter air. Botol 2.2liter tu skrg aku selalu xhabis bawak ke opis, sebab skrg asyik hujan, kerap benor nak terkencing. Air yang tak habis tu biasa aku bawak balik, habiskan time masak or kalau banyak lagi biasa ofismate aku yg keje shift akan paw air aku..hahha.. Biasa aku akan habiskan juga at least 2.5liter paling-paling teruk pun.

Syukur, tadi aku timbang another kilo dah hilang. Alhamdulillah. I want more- insyaAllah. Pada yang sedang dalam diet nak turun banyak-banyak kilos dan menggunakan apa-apa juga supplement utk lost weight, AIR ADALAH TERSANGAT-SANGAT PENTING!!!! . Tak guna kalau korang just makan supplement utk lost weight tapi air tak cukup and tak bersenam dan TAK CONTROL MAKAN.

Ok berbalik pada tempat aku aerobik tu, studio tu memang khas untuk perempuan saje. Kalau nak tau dekat mana, klik pada word 'dulu' di awal entry aku ni. Nanti ade link terus kat entry lama aku yang aku ade bg guide kat mana studio tu sekali dengan nombor phone Kak Pozi , owner studio. Yang nak berzumba, YESS, kami memang ade buat zumba berselang seli dengan step, hi-lo, latin-salsa-mambo.

That's all pasal aerobik. aku nak buat promosi ujung-ujung tahun ni..
Siapa yang beli 3produk SHAKLEE ni, ESP or MEALSHAKE or PERFORMANCE DRINK akan dapat best price and 2 special gift dari aku. Bukan selalu tau aku nak bagi special gift sampai 2 ni....hehe

COD : Seri Kembangan :: Puncak Jalil :: Cyberjaya :: BB.Bangi
Postage to all over Malaysia.
Call/sms/Whatsapp : 012-3492056- Leeyana <SID910502>

^___^
daa~~



2 comments:

  1. opk rm1.20 - ovulation predictor kit / kit mengesan kesuburan
    upt rm1.00 -urine pregnancy test/ ujian kehamilan (urin)
    termometer rm10 - satu titik perpuluhan sahaja

    min pembelian 10 keping (blh cmpur2 upt & opk utk cukupkan 10)
    kontek 0122723104 nor

    ReplyDelete
  2. Teruskan usaha dear :-) seronok bila baca experience org lain menurunkan berat badan...rasa semangat juga nk teruskan usaha i :-)

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...