Saturday, October 4, 2014

Pengalaman guna Ephyra & Happy week EPHYRA with Leeyanaradhi

Assalamualaikum....

[sticky post until 4 Oct, new post please scroll down]

Aku nak share pengalaman aku minum Ephyra. Rasanya dah ramai yang review and review setiap orang adalah berbeza. So ini pengalaman aku hanya dengan trial pack. Trial pack ada 10 sachet iaitu untuk 10hari penggunaan.

Asalnya aku tertarik dengan Ephyra lepas bace pengalaman orang lain jugak.Aku beli Ephyra secara online jugak sebab takde beza pun beli online dengan COD. Both pack Ephyra samada Premium or Trial adalah sama sebab tak ada caj pos. So aku prefer cara online je, senang!!

Harga Premium pack yang mana dalamnya ada 30sachet adalah RM 197 bg semenanjung Malaysia dan RM207 bg Sabah dan Sarawak. - free gift -shaker & recycle bag EPHYRA
Harga Trial pack - 10sachet adalah RM 68 bg Semenanjung Malaysia dan RM78 bg Sabah dan Sarawak. PM for free gift!!




Semua harga adalah berserta postage ye!!!

Ok so berbalik pada pengalaman aku minum yang trial pack tu, aku perasan blackhead dan whitehead kat hidung aku dah tak ada. Serius weiii, dulu aku kena tenyeh-tenyeh hidung nak buang segala head-head tu. Pastu merah-merahlah hidung aku. Lepas aku consume trial pack Ephyra tu, dalam 6hari kot aku perasan head-head tu dah tak ada dan tumit kaki aku jadi lembut. FYI, tumit kaki aku memang agak teruk pecahnya. Dan yang paling penting aku tak ingat sangat nak mengunyah-ngunyah ni. Senang cite, tak rasa lapar sangat la. Metabolisme meningkat mungkin. =)

Bila aku cerita kat Radhi, dia pun merestuilah suri rumah merangkap suri hati dia ni consume Ephyra. yeayyyy!!..haruslah aku insan yang paling gembira. So disebabkan itu, aku share la segala kebaikan Ephyra ni dengan uolsss..

Dont worry, Ephyra ni Halal dan Selamat, ada kelulusan dari KKM.

So sempena aku nak merasmikan aku sebagai penjual EPHYRA, aku nak buat>>>>>
### Happy Week EPHYRA with Leeyanaradhi ###

Selalu Happy Hour kan, ni aku buat Happy week.. hehehe..
Bermula hari ni - 28 September hingga 4 Oktober, yang betul-betul confirm nak beli dengan aku, InsyaAllah aku akan bagi price paling cun skali. =) Trial pack pun InsyaAllah akan dapat free gift juga. haaa best tak? hehe.. so ape tunggu lagi cepat-cepat grab!!

SMS or WhatsApp aku kat 0123492056. kalau komen kat entry ni, aku bimbang tak perasan komen nanti.

^__^
daa~~

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...