Thursday, October 16, 2014

Virgin Coconut Oil (VCO) Catalyst

Assalamualaikum....

Ni nak update, VCO dah kembali..hehe..dulu aku memang penjual dan pemakan tegar VCO  Catalyst ni. Lepas tu aku susah nak dapat stok dari stokis yang aku ambil. Sekarang dah jumpa stokis lain. Alhamdulillah lepas ni, stok sentiasa ada.

Haa meh nak cerita, VCO dan upgrade tau. Sekarang dah ada 4 jenis, pertama of course yang biasa dulu dan yang paling penting harga tetap sama!!!! 

Kalau nak tahu perbezaan yang aku rasa lepas makan VCO ni, bolek klik label VCO dalam blog aku ni.

So ni aku share jenis-jenis VCO dan kebaikannya sekali..



Ini adalah VCO yang biasa aku makan.. ada jenis capsule dan cecair.
Harga RM39.90
Kapsul 60biji yang cecair 150ml






VCO yang baru adalah VCO with Apricot, VCO with Argan oil & VCO with Pomegranate
Harga bagi ketiga-tiga ni sama, RM 65 untuk 60biji

Nak order or nak bertanya boleh call/sms/ whatsapp no aku 011-32345814 ataupun boleh
email aku : leeyanaradhi@gmail.com

COD : Equine Park ::Puncak Jalil :: Cyberjaya :: Putrajaya
Postage : Seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...