Wednesday, April 22, 2015

Take 5 !!

Assalamualaikum...

Perghhh pukul 3 nak exam dan lagi aku menghupdate blog..keke.. actually dah tepu dr malam tadi gigih menghafal sampai aku terbongkang depan tv,sedar-sedar pukul 2pagi Radhi kejut lepas habis dia tengok Tom Cruise dalam Mission Impossible, suh naik tidur kat atas. Paling tak bleh blah, subuh tadi die tunjuk kat aku gambar aku tido terbongkang sambil pegang notes...haha..keji ok!..dasyat jugak aku tak tau la penat menghafal ke penat sebab siang tu kerja..

Kesihatan masih lagi tak memberangsangkan, memang masuk exam hall ptg ni aku bawak tisu dapur hat tebal tu..lantak pi laaaaa...malam tadi masa dah naik bilik, Radhi tanya aku demam lagi ke, sebab dia rasa badan aku panas. Aku dah tak mampu nak jawab rasa, ngantuk gila..Now, memang aku rasa badan aku panas sikit. Aku cek suhu 37.8..memang panas dari biasa kot kan? aritu masa aku nak demam tu aku da whatsapp ex-schoolmate yg merupakan seorang doktor ,aku tanya 38 tu demam ke..haha.. dia kata demam sila ke klinik.haha.. ni aku malas la nk tanya, over pulak asyik tanya je kan..jangan sampai dia suruh aku jumpa dia je...laki wei, dats y aku malu nak tanya banyak kali...so aku gugel je, dari yang aku baca, suhu arini early stage demam.. owh ade jugak early stage eh..lantak p la kalau demam pon, jnji arini paper last, ahad aku nak berjimba dengan my kakak..lama tak berjimba dengan dia.

okla, short entry je ni.. saje nk take 5..tapi rasa mcm da take 10..haha..sebenarnya aku nak lepak library je before exam start, tapi dah suhu badan tak menentu ni, malas nk beraircond lelame. Kang dlm exam hall dah la mcm dalm igloo..haha.. Library tu pon sama.

Nah aku belanja 1 pic ape aku tengah buat.. aku benci menghafal sbnrnye..sebab tu sekolah dulu subjek sejarah tak pernah dapat A. haha..aku suka mengira guna formula tapi dah ambik course ni, memang bendanya banyak menghafal je la...huhuh..



Wish me luck guys!

daa~~
^_^

6 comments:

  1. good luck yana... smg lulus cemerlang...

    ReplyDelete
  2. Aiyak...tepu tepu tepu.....otak Yani dah lama tak digest nota-nota macam kat U dulu.....huhu, bertabahlah Yana ye? Good luck for the exam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. yana pon semangat up down yani.. encik suami la supporter terhebat..kekekke..
      Thanx yani, dah merdeka ni...tgu nx sem pulak..hehe

      Delete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...