Thursday, July 23, 2015

Umrah 2015 : Intro

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya semua!!! Maaf Zahir Batin.

Alhamdulillah jam 1petang raya ke-4, aku dan family lain selamat mendarat di KLIA, berlepas dari Jeddah jam 11pm (4pagi waktu Malaysia). 14hari di sana, terlalu banyak yang manis untuk aku kongsi.

Selama ni aku baca catatan orang lain tentang umrah, kali ni InsyaAllah aku akan kongsikan dengan semua pengalaman yang aku dan Radhi lalui sepanjang kami di sana. Benarlah kata orang, sekali pergi pasti terasa nak pergi lagi. Begitu juga kami berdua, belum lagi sampai Malaysia, kitorang dah tanam azam nak pergi lagi nanti jika diizinkan Allah.

Satu wishlist terbesar aku da boleh pangkah.Alhamdulillah!!

InsyaAllah kasi aku settle sikit je lagi hal assignment aku, siap assignment aku cerita pasal umrah. Aku memang tak banyak amek gambar kat sana. Sebab kadang pergi masjid aku tak bawak phone, SIL aku pun tak bawak phone. Ade gambar pun waktu ziarah dan waktu biasa kami jalan2 sekitar hotel. Pergi balik masjid memang jarang jugak aku bawak phone, cuma adalah sekali dua bila waktu aku akan tinggal sorang2 baca Quran atau tak semua geng perempuan kami ke Masjid dan duduk sekali. Senang ape-ape hal aku call Radhi.

Doakan assignment aku settle cepat, aku tak lupa cerita di sana ..hehe..

Owh yea, kepada yang email dan whatsapp aku kirimkan doa, alhamdulillah semuanya aku dah baca di Raudhah, Jabal Rahmah dan Masjidil Haram. semoga doa kita diterima Allah. aamiin...

later!

^_^

4 comments:

  1. :)
    visited ur blog dear..
    http://cikbutter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Bestnya Yana.. x sabar nak dgr pengalaman Yana kat sana..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... dah selamat sampai...and tq sudi doakan :-)
    x sabar nk baca catatan yana tentang bumi barakah ni...

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...