Saturday, June 18, 2016

Forever Living : Register sebagai ahli dapat FREE Aloe Vera Gel

Assalamualaikum...

# Post ni akan melekat diatas sehingga promo ini berakhir, scroll down utk new entry. =))

Haaa meh nak share sesuatu yang MENARIK untuk semua. Semua orang suka bila nampak FREE kan? heheh..



Forever Living tawarkan FREE ALOE VERA GEL untuk setiap pendaftaran ahli secara online tau..Yess dulu memang Forever Living buat daftar ahli dapat FREE aloe Vera Gel tu tapi beberapa menjak kebelakangan ni tidak lagi .. TAPIIIIII sekarang ada PROMO Register sebagai ahli dapat FREE sebotol ALOE VERA GEL secara ONLINE SAHAJA tauuuuu!!!

Harga tetap sama iaitu RM 90 dan disebabkan daftar online kenalah tambah bayaran postage RM15 so total pendaftaran RM105 korang akan dapat starter kit , aloe vera gel dan pembelian seterunya korang akan dapat potongan 15% . Selepas tu terpulang pada korang samada jadi ahli untuk kegunaan sendiri atau untuk memulakan bisnes bersama FOREVER LIVING. Yaaa! Modal permulaan hanya RM90 je korang boleh mula berniaga.

Aku sendiri pun mula dengan RM90, kemudian berjinak-jinak sharing2 dengan kawan-kawan then diorg ada yang nak jadi ahli, ada yang beli untuk kegunaan sendiri tanpa jadi ahli. Tup tup tiba-tiba sebab dah banyak beli untuk diri sendiri dan untuk kawan-kawan, keahlian aku DIUPGRADE jadi VIP yang mana diskaun untuk VIP adalah 35%..bertambah seronok untuk sharing kebaikannya. Dan bila dah jadi VIP kan, kita layak untuk mendapat BONUS yang Forever Living tawarkan. yeayyyy!!!

Kalau korang berniat untuk berniaga, jangan risau kita ada support group yang selalu akan share dan discuss pasal semua produk yang ada dalam Forever Living. Apa yang buat aku suka sangat berbisnes dengan Forever Living ni adalah sebab : Kalau korang pernah berada dalam mana-mana company MLM mesti korang tahu pasal BV, PV, GV la segala kan? Itu semua point yang korang kena kejar untuk layak mendapat bonus, betul tak? Tapi tidak di Forever Living!!! Takkan ada leader yang akan push ko setiap kali nak hujung bulan untuk cukupkan BV, PV, GV tu semua. Yes trust me! Thats why aku rasa seronok dengan Forever Living. :)))

And 1 more thing, dont worry.. Forever Living dah 37tahun di dunia dan berada di 160buah negara seluruh dunia. Mana negara yang korang pergi pun, kalau korang adalah ahli Forever Living, korang layak membeli produk dengan harga ahli. Forever Living ada ladang dan kilang aloe vera sendiri, thats why Forever Living kukuh dan bertahan even ekonomi merudum.

Itu je yang aku nak share. Kalau berminat nak jadi ahli, korang boleh contact aku untuk pertanyaan lebih lanjut: -

#leeyanaFLP
0123492056
leeyanaradhi@gmail.com


Like FB & Follow IG : Forever Living Sisters 

5 comments:

  1. assalamualaikum sis. post yg lepas2 sis ada cakap psl kelas aerobik kan. boleh saya tahu dimana n bayaran kelas aerobik tu?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum sis. post yg lepas2 sis ada cakap psl kelas aerobik kan. boleh saya tahu dimana n bayaran kelas aerobik tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam shazreen, Tempat aerobik tu dah pindah di bangunan atas Dominos Equine park.. bayaran RM10 per entry..tiada bayaran reg ahli.

      Delete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...