Sunday, February 19, 2012

my-2nd-anniversary-giveaway by Eida si gedik.. ^_^

Assalamualaikum readers...

Harini saya nak langsaikan yang tersimpan dalam draft tu..hihi
GA dr Eida.. 


*boleh klik banner tu kalau nak join GA ni*

ini soalan yang kena jawab..hiih

Soalan 1, 2 dan 3 saya jawab di kotak komen..

Soalan 4 . Komen membina untuk blog Eida..

Saya kenal Eida hanya dalam group TTC di FB. Belum pennah laga-laga pipi lagi..hikss..Even dari Fb dan Blog saya rasa kita boleh act like sister. Actually semua geng TTC Corner pun dah macam sisters kan..huhu..terharu!!!
Disebabkan join GA ni,da banyak jugak yang saya kenal tau pasal Eida sebab saya baca entry-entrynya dari sebelum saya kenal Eida. Saya suka ayat Eida yang 'selumber' dalam entry-entry di blog dia..hhiih..Even belum pernah jumpa, saya tahu Eida sangat seorang yang periang n riuh..hiihhi..
Lastly, saya suka blog Eida sebab kemas n teratur..label pun tak banyak senang nak cari, tak macam blog saya berterabur label..haha

Ini segala syarat-syarat yang saya dah patuhi..hihih



1. Terbuka kepada semua follower lelaki & perempuan.
~~dah follow~~

2. Buat 1 entry dengan hanya menjawab soalan No.4 sahaja. 
~~okeh, ini entrynya~~

3. Masukkan banner Eida yang cute mute tu dalam enrty uols yer! Dan jangan lupa linkkan entry ni yer~
~~siap!!! di atas nunn!!~~ tihihi

4. Komen entry ini dengan memberi jawapan bagi soalan No.1-No.3, disertakan juga nama & URL BLOG uols!
~~ done in kotak komen eida ~~

5. Tag seorang RAKAN.

rasenye dah siap kot semua...hihihih..
saya harap saya ada rezeki untuk GA ini..amin..

daa~~

2 comments:

  1. Aah la.. kita belum pernah laga laga pipi lagi.. hiks.. xpe xpe.. nnti kita jumpa ek!!

    TQ join GA ida... =)

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...