Friday, March 23, 2012

1st GA by Leeyanaradhi ^_^ ~~ Pemenangnya =)

Assalamualaikum readers..

Saje publish result pukul 10pagi..ala-ala amik result SPM giitu...hihih

Macam yang saya janji, hari ni 23 Mac saya umumkan pemenangnya.

Kebanyakkanya jawapan 3soalan tu betul, cuma ada yang letak tahun ada yang tak letak..Saya abaikan je tahun tu. Saya tak amik kire pun.. =)

Melonjak-lonjak saya baca cadangan sorang-sorang untuk pergi bercuti tu. Macam semua tempat nak pergi..hiihi

Saya cari 3 pemenang...so 

saya umum yang ketiga dulu


tempat kedua


pemenang pertama

PnStoberi (tak dapat nak link, sbb private blog)

hadiahnya masih dlm proses lg..maaf yea..saya tengah sibuk dok kemas-kemas barang masuk kotak nak pindah..owh later saye cerita..ihih

Untuk pemenang, sila email alamat ke leeyanaradhi@gmail.com untuk tujuan pengeposan hadiah..nanti semua hadiah dah siap, saya buat entry..

bagi yang tiada rezeki, saya mintak maaf banyak-banyak. InsyaAllah ada rezeki lebih saya buat GA lagi. Sekarang kepala serabut, tak dapat nak berfikir banyak-banyak perkara dalam satu masa..ihih

untuk Eida Baharum sila email saya alamat kamu, ada rezeki lebih untuk dikongsi sebab submit entry GA ni dgn kencang sekali..hiihih

daa~~

^______^

6 comments:

  1. wahhhh fara dapat no 2la! hoyeah! hihi. mekasih yana. semoga semakin murah rezeki yana lepas ni. Amin ya rabbal alamin..

    ReplyDelete
  2. Hahahahhhaa !!! Submit kencang pun dapat hadiah ek.. TQ bebeh!!~~ =) OK ida email.... =) *tahniah pada semua pemenang*

    ReplyDelete
  3. yana!! ya ampun baru tau yana dah publish nihaa boleh pulak tak perasan..ni mesti time tkde internet aritu la ni..thank u yana..ailebiu..hehe

    semoga sentiasa murah rezeki yana n radhi okeyh!

    ReplyDelete
  4. Ya allah ha.. sorry dear .. akak pun baru tau ni. sure masa akak pvte blog tu hari. tp entry2 lain cam yg atas2 tu retu akak da baca. cena yg ni bleh tertggl. Lg satu pun sebok hari kraf retu. but then... thank you very much dear coz pilih akak jd pemenang.. Kalo ada masa kita jmpa yer. gtau kwn2 lain akak ada hal 11hb tu. tp kul 5pm akak g mkn kt flaming steamboat setapak. if nk join buleh la call utk booking :)

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...