Wednesday, December 28, 2011

Abang nak pindah!!!

Salam peeps..

Weekend ni kita akan melangkah ke tahun baru. Azam tahun ni da tercapai ke?
Saya..ada yang dah, ada yang belom..yang belom tu kira carry forward la ke tahun 2012 . Hopefully tercapai la azam dan impian tu di tahun 2012 nanti..
Amin Ya Rabbalamin

Sabtu ni saya akan ke Melaka, sebabnya 1Januari tu (ahad) abang saya nak pindah/angkut barang-barang ke rumah baru dia di Sungai Buloh. Al-kisahnya abang saya dah pun bertukar tempat kerja ke Damansara. Dah 2bulan jugak dia start kerja baru kat Damansara tu, tapi sebabnya dia buat keputusan drastik untuk terima offer dari company baru tu, so tak sempat nak cari rumah lagi. Abang sekeluarga tinggal di rumah family mertua dia di Klang.
 Mujur dekat! tapi sesak nafas jugakla nak pergi kerja pagi-pagi sebab kene ikut federal..hiihi..

Barang-barang saya banyak lagi kat rumah tu. Segala buku-buku masa zaman study dulu semuanya kat rumah lama abang. Memang saya niat nak ambil semula before start study ni..opsssss...nanti cerita lain entry..ihiihh..Katil bujang saya dari zaman sekolah rendah dulu,masih kukuh lagi sampai sekarang. Rasanya saya tak ambil yang itu kot, anak buah saya da ambil alih katil tu, so sedekah aje kat budak-budak tu. Rumah sekarang pun dah ada katil bujang, katil Radhi dulu. ^_^

2hari lepas call mama, dia suruh kemas barang-barang dia kat rumah Melaka tu. So da remind siap-siap kat Radhi mintak belikan kotak kat kedai apek photostat tu, siap suruh beli masking-tape lagi, nak seal barang-barang mama..hihi

Agaknya sempat tak nak pergi makan yong tau foo sup kat kedai feveret kat Malim tu? hurmm sejak kahwin takde dah g makan situ. Dulu before kawin, balik tiap-tiap bulan mesti wajib g makan situ takpun ikan bakar kat umbai..walllaaaa yummy yummmyy... =)

Hurmmm lepas ni kalau pergi Melaka da kena sewa hotel.. sedihnyeeee.. =(
Melaka best! Serius..Makanan murah & sedap.. *__^

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...