Monday, December 5, 2011

Ombak Rindu

Salam peeps..

Rasanya ramai yang da tengok jugak dan ramai yg dah review.
Saya dah tengok semalam dengan adik saya di GSC Alamanda, tgk early bird tuuuuu..tak mau bersesak-sesak, tiket plak beli online dari hari Jumaat lagi.. esaited kan?!! hihi

Sejujurnya saya tak pernah suka lakonan Maya Karin..haha 
Tapi setelah menonton Ombak Rindu ni, ternyata lakonannya membuat air mata saya banyak kali mengalir.  *_^
Ditambah pula dengan hero yang menjadi sebutan ramai sekarang - Aaron Aziz-. 
Aaron Aziz menangis! 
Kau pernah tengok Aaron Aziz berlakon menagis dgn realnya? :p

Saya rasa memang seluruh panggung mengalirkan air mata, saya dengar kiri-kanan atas -bawah seat saya srooottt-srootttt...jeling kiri-kanan ,sesekali tangan menyeka air mata..
Mula saya agak kontrol, tapi part yang menyentuh hati saya terlalu banyak. saya keluarkan jugak sekeping -2 tisu dari bag. Dat time rasa, lantaklah orang lain pun same aje..ahhah ^_^

Syabas buat pelakon-pelakon Ombak Rindu. Nanti keluar DVD saya pasti akan beli..huhu

image credit to google

Sape-sape yang belum tengok, come on la mari support filem melayu...jangan bila filem "mat salleh" keluar aje berebut-rebut nak tengok..filem melayu sebelah mata pun tak pandang!!...

Ni satu OST Ombak Rindu yang saya suka..

Nyanyian : Hafiz AF7
Tajuk : Untuk kamu

Raut wajah...Mendamaikan...
Dan sesuci..Selembut hatimu..
Sinar mata...Mempersona...
Bagai gugur seluruh jantungku...

Aku Ingin engkau tahu...
Cinta aku satu...
Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...

Huuu....Huuu...Huuu....
Huuu....Huuu...Huuu...

Aku ingin engkau tahu..
Cinta aku satu.....
Tercipta buat dirimu...
Hanya untuk kamu....



lyric from here

6 comments:

  1. nampaknya saya tak dapat tgk kat wayang....

    heee...baca entry ni aade hati rasa nak beli cd gak...heheh

    ReplyDelete
  2. semalam dah tgk n hbs tgk trus planning dgn tunang nk tgk lagi skali hahahaha...nk ngs2 lg

    ReplyDelete
  3. part mana ek aoran menagis...tak perasan plak..ke saya tengah khayal masa tu smp tak ingat...hehe

    ReplyDelete
  4. AniE -> xpe anie tgu CD pon oke.. tgu kt astro pun ok..tp lmbt la kot..sbb tgh hot kat panggung..hee

    UyaRayza -> same jugak.. gedix2 nk tgk lg..tp husben xmau..trus req mau beli d astro 1st..hihi

    Azwani-> part yg diorg bgtau makjah n pak dollah, pastu part yg die g kg izzah, jmp kt tmpt ajar bdk2 mngaji tu.. hiih

    kak Atul -> ade baby lg best dr tgk wayang ^_^

    Lia Akma -> hihi..kawtim ngan makcik lia..hiihi

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...