Wednesday, June 27, 2012

Episod tak sabar!

Assalamualaikum...


3days to go! yabeda bedoooooo...

Minggu ni gi kerja pakai baju kurung aje la sampai jumaat.hihi
Tak nak pakai casual sebab semua baju yang selalu pakai tu, nak digulung masuk dalam bagpack.hihi
 Yes, sy mmg suka gulung baju masuk bag, lagi menjimatkan space rasanya.ihihi.
Backpack 'The North Face' saya hanya yang 45liter je. Itu yang saya punya.
Masa beli yang saya punya tu, saya cuma pendam dlm hati yang yang kaler merah. hihi..
Radhi nak kaler blueblack. Tapi rupanya, dia lagi cerewet dari saya. Dia tak jumpa yang berkenan di hati.
Sudahnya bag saya je dapat disambar.

Untuk terbang sabtu ni, saya pinjam lagi satu bagpack dari ofismate. Tu yang kecik je, saje kot-kot ade benda nak selit-selit bawak lagi..hihi..Saya tak minat dengan bag tarik-tarik ala-ala Akademi Fantasia tu..Susah dan menyusahkan..huhu.. 
Owh itu depend on yourself!
Saya lebih suka bag sandang dibelakang, lebih Rare! *rare la sgt..wewewew*
haha

Biarlah orang kata Kuching tak best pun! Saya pergi nak tengok-tengok tempat orang lantas melengkapkan edisi "RnR Jejak 1Malaysia"....
RnR adalah shortform untuk nama saya n Radhi..ihih
=)

^__^

daa~~


5 comments:

  1. Ida pun suka berbagpack jugak... Tapi yg berat sikit huby lah sandang.. hahaha.... Eh eh? Kucing best pe !! Ida pernah sampai kucing.. Jgn lupa pergi Pasar Sintok (betul ke eja?), Pasar Sarikei, Waterfront, KekBatik naik tongkang.. Eh eh.. best la Kuching!!!

    Malaysia THE BEST!! =)

    ReplyDelete
  2. Saya pergi minggu depan..Nnt awak update ek apa yg best kat sana..

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...