Monday, July 30, 2012

Surprise lagi!!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni kita dah masuk Ramadhan yang ke -10. *4 -5 hari lagi dah boleh dgr lagu raya di corong radio* =)
Syukur juga hingga semalam 9 Ramadhan saya masih belum jejakkan kaki dan membeli juadah di Bazar Ramadhan. hehe..Mood memasak sendiri masih meruwap...chewahhh..
Saya malas nak pergi bazar tu satu hal. Tak suka bersesak-sesak. Rimas la.
Nak membeli pun tak selesa.
Kalau teringin sangat tu saya pergi jugak kot nanti. Mungkin! ;)
Ex-schoolmate saya yg tinggal berhampiran dah 'bakar' saya ada nasi kerabu sedap di bazar ramadhan berdekatan rumah kami...hehe..
Bagi 'hantu' nasi kerabu macam saya, haruslah terjah kan nanti!..hehe
Oh saya bukan jadi penggemar nasi keabu sebab kahwin dengan orang kelantan ye,saya memang suka makan nasi kerabu dari sebelum kenal Radhi lagi.. ^_^

Semalam Radhi pergi KL dengan member dia. Saya tak ikut, nak basuh baju n kemas rumah sikit. Sejak puasa tak ada lagi mop lantai rumah tu. huhu
Dia balik dah petang dalam pukul 5. Saya teruja sebab dapat 1 lagi surprise dari dia. 
Oh suprise pertama adalah dlm post ini.. ^_^

Surprise kali ni memang benda yang saya da idam begitu lama..huhu
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 yess! ini mmg idaman saya! hehe

Stereng kereta Momo 4batang..
Jangan tak percaya yea.:p

Saya memang suka make-up make up kereta, jadi sporty sket..hehe
Pasal stereng ni dah lama saya tak suarakan pada Radhi. 
Tup-tup semalam masuk je rumah, terus dia hulur stereng ni kat saya. 
Meloncat la saya!..hehe
Petang ni, mission untuk pergi pasang stereng ni di brothers. 
So berbuka di luar la hari ni.huhu

next mission: set of skirting =)

^____^

daa~~

2 comments:

  1. kalah en.asben nih.. hahha.. sonoknya dh tercapai tuh :P

    ReplyDelete
  2. wah, tak sangka lak ko minat mekap kete ek... aku minat tengok je, bab2 mekap tak pandai hahaah

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...