Friday, September 14, 2012

Promo Air Asia

Assalamualaikum...



Saya tak tahu mana tarikh yang betul. Kita tunggu dah tengok aje la 17hb tgh mlm tu, klu tak ada 18hb la tu..hehe

Tapi hati saya kuat kata 18hb, sbb diorg takkan buatnya promo time esoknya tu orang cuti...kan kan kan?
17hb kan cuti ganti 1malaysia..hehe

Bersedia untuk merembat !!!

^____^

daa~~

10 comments:

  1. tgh malam 17hb..awal2 pg 18hb la tu..

    ReplyDelete
  2. ready set go! hehe nak sambar tiket ke mana tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahla nana nak sambar ke mane pun xtau..huhu

      Delete
  3. omg..jangan la AirAsia buat promosi melampau-lampau....tiket nak ke sabah dah beli haritu untuk travel awal tahun depan....huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Free seat batik pink..tgkla sejauh mane free nye tu..hehe

      Delete
  4. Yes.. cantikla.. eyza mmg tgh plan nak beli tiket balik sarawak bulan 12 nnt.. tq yer bgtau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo nk g sarawak ek eyza...sile sile..yana da lepas..tgh dok pk nk kemane plak ni..hehe

      Delete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...