Thursday, September 27, 2012

Newborn baby - Adam Mikhail

Assalamualaikum..

Selasa, 25 September kami geng TTC Corner dapat satu lagi berita gembira bila salah seorang dari kami selamat bergelar ibu.
Akhirnya penantian Nana & suami berkahir. Alhamdulillah

Semalam, saya dan Zana dah pergi melawat mommy Nana & Adam di hospital. =)
Waktu lunch saya pecut ke MOF putrajaya jemput adek manes zana n terus shoot ke hospital. 
Masa sampai hospital, parking da full. Jenis saya memang suka round 2-3kali tempat parking nk jugak parking ditempat yang 'halal'..hehe.. Radhi tidak begitu, dia tak suka pergi tempat yang parking cepat penuh, kalau dia sekali round je, kalau full boleh cancel tempat tujuan tu tau..hehe

Alhamdulillah round kali ke2 kami dapat parking. =)
Keluar dari kereta, macam lipas kudung saya dengan zana jalan masuk tuju wad nana..hehe..
Sampai-sampai je nampak ada mak nana, and 2couples of her friends. 
Baby Adam tengah tido. Nana macam biase la mulut tak benti borak-borak layan kawan-kawan tanye macam-macam..hehe..Nampak nana sangat kuat. macam dah seminggu bersalin gayanya.

Ini gambar baby Adam


Comelkan?
berat Adam - 2.83kg
Rambut lebat,hitam je. 
=)


geram je tengokkan? hehe
Ni saya dukung Adam, pejam jugak mata dia. 
Saya dah cuit2 pipi, cuit2 hidung dia tak bukak mata jugak..
geget boleh tak nana? hehe
Sedap ke pelok dgn aunty ek Adam..hihi

Last but not least 


Saya n Adam.

Adam baby kedua dalam TTC Corner. Baby pertama gigurl, anak Fara yang lahir Ogos lalu - Aina Nabihah.
So TTC Corner da ada sepasang baby. alhamdulillah =)
Sekarang TTC Corner menunggu satu lagi kelahiran dari Juliana. =)
InsyaAllah pasti ada lagi yang mengikut jejak kalian lepas ini.

Doa saya, semoga Aina & Adam menjadi anak yang baik,soleh & solehah di dunia dan di akhirat kelak. Aamiin.


^___^
daa~~

4 comments:

  1. tq acik yana sebab sudi ambik saya semalam.. dah la ambik, kena hantar pulak tu.. syg acik yana!!!

    baby adam suka tido kena peluk dgn acik yana & zana sebab tilam vono! hahaha...

    ReplyDelete
  2. Wah sonoknyer...comey la... Duk dkt dh oin acik yana n acik zana :)

    ReplyDelete
  3. mm..berdua je ke?rugi nye chinta x dapat ikut..:(

    ReplyDelete

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...