Thursday, August 25, 2011

Final Destination 5 in 3D

Salam peeps...

Balik keje tadi (hbs keje shift petang 24 ogos) saya pergi terjah GSC menonton wayang larut malam..hiihih..

Plan dalam masa yang singkat, time menikmati juadah berbuka di opis kami berbual. Tiba-tiba terkeluar dari mulut seseorang pasal movie 3D Final destination 5..terus hati zasssssssss, memberontak macam mahu tengok..ihih..sorang teammate saya cakap nak tengok..hiih..lepas habis berbuka, tunaikan solat maghrib, terus sms Radhi mintak permission..hiih

dalam 10saat SMS dibalas..hhi..yahuuuu...dapat green light dengan pesanan penaja..jangan balik lewat sangat...=D
balas semula..
TQ sayang! lepas habis wayang terus ayang balik!..hihi ^_^

inilah movie yang saya tonton..huhu..first time tengok 3D..hihi..

credit to google

 Best!!..cuma saya tak berapa puas hati sebab kacamata 3D tu tak terletak kemas di kepala saya sebab bertindih dengan kacamata harian saya..huhuh..yela nama pun tak dirancangkan, kalau plan awal sure saya tepek contact lense ajo kat bijik mata!..hihi

tapi movie ni memang superb!..rasa macam nak repeat tengok lagi..hiihi..kene merengek kat Radhi plak la..uhuh


owh tau tak siapa kat bawah ni? ada iras-iras Tom Cruise kan kan? hiihih
ini adalah Miles Fisher, salah seorang pelakon dalam Final Destination 5..terpaku jugakla tengok dia..hiih..da la movie 3D, macam real je dia ada depan mata..hik hik hik..mood gatai turn ON..dushhh!! hahha

credit to google

pesanan penaja yang tiada bayaran...wajib tengok tau..

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...