Sunday, December 22, 2013

Garnier set to let go- cheap price!!!

Assalamualaikum,


UPDATE 30/12/2013: ALL ITEMS ARE SOLD!! TQ BUYER ;)

Punya la lama aku nak amek mood berblog semula.. huhu.. sorry! banyak entry dalam draft...

Ok dipendekkan cerita and straight to da point, ada sorang senior aku masa skolah dulu minta aku publish kat sini, since dulu aku pernah wat entry untuk kasi free garnier aku and alhamdulillah semua selamat sampai ke tangan penerimanya..hehe

Sis ni nama Izzah, dia pun tak sesuai untuk guna Garnier ni tapi dah terbeli banyak. Aku rasa harga yang dia jual ni affordable sebab sekali include postage..

Nahhh, ni aku tepek gambar yang sis Izzah email kat aku...



ok detailnya ini:

Day cream >  RM30
Night Cream > RM30
Foam > RM20
Scrub > RM 20
and yang bestnya kalau korang ni pengguna tegar Garnier skin care ni..aku rasa better ko grab je semua.. jimat! SEBAB kalau ko amek sume, total price include postage RM70 sahaja!!

tapi kalau korang nak lebih details or nak nego-nego or nak beli produk ni, korang boleh direct whatsapp dengan kak Izzah @ 017-9278646....

p/s : kak izzah, done! ;)

^___^
daa~~


No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...