Wednesday, March 30, 2016

Merempan

Assalamualaikum...

30/3/2016
2040pm

Aku masih kat ofis sambil ditemani station radio KOOL FM, sebab duty aku setiap hari rabu aku kena OT. Ye kat ofis aku memang ada OT wajib utk team aku every week dan kebetulan duty aku jatuh setiap rabu. senang ingat!!

Esok jika umur masih panjang, genaplah aku hidup di dunia utk tahun yang ke-32. huhu .. dah banyak umur aku. =)
Tetiba aku stress hari ni, bukan stress sebab umur makin banyak. Stress bila ramai org bergantung bahu kt aku.. Sebab aku pun tak kuat, banyak benda lain yang aku kena handle terutama hati. Ini bukan masalah rumah tangga tau. Aku dengan Radhi alhamdulillah ok. Kalau selisih faham pun kitorang tak lama, sebab aku tak suka senyap-senyap tak bercakap. So kalau selisih faham aku memang cepat minta maaf. Tak bestla gaduh dengan laki lelame..huhu...

Entahla nk cite banyak pun kang aku nangis. ye aku cengeng! hati ni cepat nau nak nangis. Bila aku marah sangat memang aku akan nangis. Nak cerita kat org pun, naik bosan plak org mendengar cerita aku yang nak merempan. BFF aku baru bersalin, malas la nk sesakkan kepala dia dengan kegusaran hati aku ni. Kesian dia.. Tapi aku memang rindu gila nk cerita kat dia, sebab dia selalu akan bg semangat kat aku, never fail!!.. I love u babe.. klu ko terjumpa blog aku ni, please bear in mind, aku memang rindu gile kat ko!!!..huhuh.. huiii nak nangesssss... :(

Pada Allah aku mengadu, sesungguhnya hanya DIA yg mengetahui luar dan dalam , baik dan buruk semua hambaNYA... Allahu akbar...



sebuah cinta dan harapan
menjadi debu beterbangan
tersekat nafasku
kabur pandangan mata
amat tersiksa jiwa
kerna kehilangannya...

(saje type lagu tu, tgh on air kt kool fm.. aku sukalah radio ni.. banyak lagu tika zaman aku membesar.. mcm radio English, Mix FM gituhhh)

daa!!

No comments:

Post a Comment

tulis jgn xtulis..hihi TQ Darl ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...